هر گردی گردو نیست

شاید این روزا به لطف همه گیری بیماری کرونا و ساده گرفتن در دادن نماد اعتماد الکترونیکی سایت ها و فروشگاه های اینترنتی مانند قارچ رشد کرده و متاسفانه تعداد کلاه برداری و سو استفاده از اعتماد مشتریان هر روز زیاد تر می شود . اینکه مقصر کیست بماند اما شاید بهتر باشه حالا که به سادگی و بیش از پیش زمینه کلاه برداری فراهم شده ما خریداران تو خرید هامون بیشتر دقت کنیم تا در دام این نوع کلاه بردارای ها نیفتیم . شاید این مثل درست باشه که هر گردی گردو نیست و باید خوب دقت کنیم تا هر گردی را به دلیل ظاهری به شکل گردو به جای گردو انتخاب نکنیم تا متضرر نشیم هر چند شاید بهتر باشه متولیان اعطای نماد به جای خریداران کالا دقت بیشتری نمایند اما چاره ای نیست و بهتره تا زمانی که تو این مورد دقت و سخت گیری و یا راستی آزماییی می شود ما خود دست به کار شویم و تو خرید هامون و انتخاب فروشگاه های اینترنتی و صحت و سقم این سایت ها با چشم هایی باز برخورد کنیم . 

اینکه از اعتماد مردم به خیانت استفاده شود کار سختی نیست اما اینکه بتوانی صادقانه به مشتریان و وعده های خود عمل کنی بی شک کار سختی است . اینکه مردم و خریداران به سایت ها اعتماد کنند این سادگی مشتری و زرنگی فروشگاه نیست بلکه شاید بشه گفت بی لیاقتی سایتیه که نتونسته از این همه اعتماد درست بهره ببره و درست استفاده کنه و برای فروشگاه خود آینده ای موفق رو رقم بزنه و چه خوبه که ما این همه اعتماد رو سرمایه های رشد و ترقی فروشگاه و سایت خود بدونیم و با تکیه به این لطف وهمراهی و اعتماد هر روز فروشگاه خود رو بهتر از دیروز پایه ریزی کنیم .

بعضی وقتا بعضی فروشگاه ها یه قیمت هایی برای کلاه برداری اعلام میکنن که آدم فکر میکنه خیلی از فروشگاه های بزرگ به عمد اینا رو راه انداختن تا وجهه فروشگاه های اینترنتی خوب و کوچک را در ذهن خریداران خراب نمایند . اما قطعا زمان چهره واقعیه سایت ها و فروشگاه های متقلب را نشان خواهد داد .

پس حتما قبل خرید دقت لازم را مبذول فرمایید تا به دام شیادان نیافتید .

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.